xxbrokenxx

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

no sleep.....

Av Zabrina Örnborg - 19 maj 2012 05:45

Jag känner just nu att det inte går att sova, tankarna bara snurrar i huvudet...

är i alla fall överlycklig över att få se min fina ängel ligga bredvid mig och sova..

jag funderar ofta på hur livet hade varit ifall jag hade skött mig?..

tänk om man inte hade haft ett familjehem och en dålig bakrund..

hade man haft dom vänner som man har nu då??

eller hade man bara varit en av alla andra..

en som inte vågade sticka ut eller en som inte vågade säga  ifrån...

jag funderar ofta men tankarna försvinner....


min fredag har varit almänt seg.

varit hos älskling onsdag till fredag och fredag kväll åkte vi ner till mamma..

ligger nu och kollar på den mest underbaraste personen  i världens, han är söt när han sover<3



jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, vet ialla fall att tanken på bloggen kom ut när jag insåg att jag inte kunde sova haha...

idag vid tolv åker man med älskling och familjen till kusinerna i säffle..

jag har aldrig gillat säffle och kommer aldrig att göra det heller...

fy...



ajah, ska inte störa er mer...

godnatt eller något?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabrina Örnborg - 2 juli 2012 20:57

efter att ha varit i underbara sunne i en helt vecka och sen komma tillbaka till kassa torsby börjar man funderar på vart man hör hemma, jag vill hem till min underbara mamma igen :(   ajah, det finns mycket positift med att vara tillbaka i torsb...

Av Zabrina Örnborg - 24 maj 2012 14:48


    LARS EMILLSON, JAG ÄLSKAR DIG SNUTT, DU ÄR MIN ANDRA HALVA PUSS! ...

Av Zabrina Örnborg - 24 maj 2012 14:43

Usch.. jag orkar inte med mer, allt det här tar kål på mig och jag vill bara inte mer...<3   Ajah, vanlig tråkig jävla skoldag idag, slutar 3 iställer för 4, något positivt iallafall... jag försöker att se framåt istället för att kolla på al...

Av Zabrina Örnborg - 12 maj 2012 17:52

lördagen har varit toppen, förutom att jag har varit grinig på älskling bara för att han stressade mig imorse xD<3 jag har varit på folkrace hela dagen idag, det var kul, blåste jävligt mycket men kul :) många fina bilar och många bra förare! ...

Av Zabrina Örnborg - 11 maj 2012 12:07

Tjofan!   Nu sitter man på biblioteket och drygar och väntar på att skolan ska börja igen... Är taggad för helgen faktiskt :) Ska sova hos älskling hela helgen, och lördag och söndag blir det folkrace upp i östmark :) känner på mig att helg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards