xxbrokenxx

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Zabrina Örnborg - 10 maj 2012 19:33

Du har alltid funnits där för mig mamma.. och jag är dig evigt tacksam


Älskade underbara mamma, jag vet inte hur jag ska tacka dig för allting du har gjort...

Du finns alltid där för mig och stöttar mig när jag behöver hjälp..

ibland känns det som om jag inte ställer upp tillräcklig på dig...

jag önska jag kunde få vara mer med dig och bara vara i din varma underbara famn..

men det är inte alltid det går...

jag kämpar för din skull, du är mitt kött och blod och jag älskar dig.

vi har haft våra jätte jobbiga stunder men vi har alltid löst dom.

och jag är så otroligt tacksam över att du är den du är..

hade inte du funnits för mig hade jag aldrig klarat mig igenom det här...

men jag lovar dig att jag snart är hemma igen....

och då mamma, då kommer allting vara bra igen.

jag försöker ställa allting till rätta och göra allt bra men det är inte lätt.

men jag försöker, jag försöker av hela mitt hjärta.

älskade underbara vackra mamma




jag älskar dig för den du är.

glöm aldrig det // Din zabrina !

Av Zabrina Örnborg - 10 maj 2012 19:25

Så klart så är man dock urusel på att blogga men man har ju sett andra så man får försöka :P


Torsdag :


Gick upp som vanligt men kom endå försent till skolan.

Matte första lektionen, sen så kollade typ hela skolan på stjerneskolans cabaret.

Var typ starwars tema :)

ganska coolt faktiskt...

den höll på i två timmar så man missade ungefär tre lektioner, gött!

när cabaren (stava) var slut så hade man lunch, vägra äta skolan äckliga mat ohja!

gick till biblioteket och nörda facebook spel med älskling (Y)

efter lunchen blev det tillbaka till den absolut tråkigaste skola någonsin...

skippade tekniken och gick upp och satte mig på resurscentrum istället....

jag gilar inte skolan....

efter skolan blev det hem och äta jävligt goda pankakor!

just nu sitter man på fritidsgården och försöker leka bäst på att skriva blogg....

vilket inte går så bra....

aja :)

ska försöka skriva varje dag, beror på tillgången till dator :)


hade bäääst! tjaoo // zabrina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards