xxbrokenxx

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Zabrina Örnborg - 12 maj 2012 17:52

lördagen har varit toppen, förutom att jag har varit grinig på älskling bara för att han stressade mig imorse xD<3

jag har varit på folkrace hela dagen idag, det var kul, blåste jävligt mycket men kul :)

många fina bilar och många bra förare!

satt även uppe som funktionär ett tag, men sen vid pausen nästan sprang jag där ifrån!

kändes som om alla bilarna skulle träffa mig bara för dom var cirka tio meter bort.

jag var feg rädd och frös!

så mitt humör var inte på topp...

var även med elin ett bra tag, lämnade min lilla älskling själv som funktionär haha :)

gick runt och kollade på bilar med elin och en del var faktist riktig bra gjorda :)

jag hade jätte kul... men hade varit roligare om det inte hade blåsit så mycket.

blir även folkrace för mig imorgon, ser fram emot det faktiskt :)

blir dit med bästa älskling, hoppas vädret håller i sig.

nu sitter man hemma hos älskling och ska äta pankakkor!

så vi hörs , puss! // zabrina :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards